Jom Follow

Ahad, 21 Ogos 2011

Buka Puasa Geng Akademi.

Sahabat blog.
inilah yang aku cakap semalam.
aku bersama geng buat majlis buka puasa.
meriah sakan. happy sakan. dapat kumpul ramai-ramai.
aku sisipkan foto kat bawah ini.
kot ada yang tak percaya pulak.
foto2 ni ddm nizam yang punya.
aku masukkan dalam blog ini.
2 terakhir je aku punya gambar.

Tersusun, menanti dibelasah. Macam-macam ada.




Kalut!Makin menuju masa penamat semakin rancak. Semakin tak sabar. 1 hari boleh tunggu. 2,3 minit mesti boleh tahan.
Geng2 cilik pun ada. kecik2 asuh berniaga. puasa ke tak?
Apa tu Cdm Kartini. Hidup mesti ada matlamat.
Aiman pun ada. lepas kelas terus tunggu berbuka.
Dah tak sabar. Semuanya dah bersedia depan mata. Tak tahu mana nak pilih. Pilih mana yang nak. Pilih mana yang suka.
Menunggu rakan-rakan.

terima kasih pada semua yang sudi hadir memeriahkan majlis.
terima kasih yang sudi menghabiskan makanan.
terima kasih juga yang masak, buat, bawa, beli, melantak semalam.
tanpa anda, tak meriahlah majlis tersebut.
simple, mudah tapi menarik.

terima kasih juga yang tak datang
kerana masih mendoakan agar majlis semalam berjalan dengan lancar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable