Jom Follow

Jumaat, 19 Ogos 2011

Buka Puasa...


Dah jadi tradisi syarikat yang aku bernaung. Adakan majlis berbuka puasa bersama dengan leader-leader berpangkat Cdm. Majlis berlangsung di Hotel Grand Bluewave, Shah Alam.Semalam ramai juga yang belum Cdm. hi!hi!hi!




Antara Cdm Wanita yang hadir. Anggun Bergaya. Kelihatan dari kiri; Cdm Pah, Cdm Hasmidar, Cdm Aida, Cdm Hanum, Cdm Lin, Ddm AYu(pasangan Cdm Fitri), Cdm Kuyah dan Cdm Kartini. Duduk dari kiri; Cdm Faridah, Cdm Inda, cdm Shila dan kumbang seekor iaitu Cdm Zefry.




Cdm Hamaka, Cdm Zul(aku budak kampung) dan Cdm Fuad. Orang jauh. Melaka, Sungai petani dan Johor. Mereka amat komited dengan program syarikat yang mereka naungi. Sekali jumpa pasti ada yang dibualkan. Tak ada lain mestilah pasal meniaga. ok,ke tak ok.
Ini meja ke 4,group Akademi Taipan 181 semalam. Cdm Jai,Cdm Yati, Cdm Lin dengan suami, Cdm Pah, Cdm Hasmidar dengan suami.
Orang hebat. Bermotivasi tinggi. Positif thinking. Big thinking. KTM 650????
Mereka yang susah/anak yatim juga dijemput semalam. Dapat sumbangan dan duit raya.
Ada masa, ilmu mesti ditransfer. Pengalaman dikongsi.Panas sama-sama rasai bahangnya. Dari Penang datang ke Shah Alam. Hadiri majlis sambil buka/servis networknya.
Ha!ha!ha! ini pulak Cdm Wan Iskandar serta isteri, Cdm Shahril dan Cdm Hanim, Cdm Anum dan ???dan Cdm Fazlan serta ???.
woit! paling awal? paling lewat? paling lama makan? paling banyak ambil? kena tanya Cdm Hasmidar.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger