Jom Follow

Khamis, 11 Ogos 2011

"Aku Nak Join"


Tunggu subuh dulu.
baru boleh rebah.
rebah sekarang, 
mendatangkan lebih kerugian dari untungnya.

baru sampai dari safira club.
terkejut beruk....
ramainya insan-insan yang
mendambakan perubahan hidup.
ingatkan tak ramai, 
maklumlah bulan puasa.
siang berpuasa, malam terawih.
esok pulak kena kerja.
kelas mula pun agak lewat.
mereka masih lagi, 
munculkan diri kat safira club.
orang baru pun boleh tahan.
mereka datang tempat yang sesuai.
mereka terjun lubuk yang betul.
mereka timbul tempat paling bagus.
tambahan pulak, malam bonus.
meriah sakan. 

ramai yang tak boleh lena.
terkebil-kebil kat pembaringan.
mata pejam, lenanya tidak.
apa ke hal.
teruja. terbakar. kepanasan.
boleh jadi lagi hebat.
boleh jadi lagi besar.
ini orang lama.

aku pun pernah alami.
cdm-cdm pun pernah alami.
lepas kelas, tak lena tidur......

orang baru.
kenapa la baru jumpa peluang ini.
kenapa la baru datang safira club.
kenapala baru dengar peluang hebat ini.
pejam mata. 
esok pagi-pagi call orang yang bawa anda ke safira club.
"aku nak join."
"aku nak masuk."
"aku nak jadi macam kau."
"datang bawa borang, aku nak isi."
"kau boleh, aku pun kena boleh."
"kau berduit, aku pun berduit juga."
"datang cepat. jangan lewat."

upline.
apa lagi. 
timbulkan diri anda cepat.
sebelum hati berbolak balik.
sebelum dinasihatkan oleh penasihat.
terlepas pulak.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger