Jom Follow

Khamis, 18 Ogos 2011

Lagi Pasal WAB.

  1. Salam Ramadan.
  2. Sikit lewat bermula hari khamis bagi aku. Lepas solat subuh baru lena panjang. Sampai dari Safira Club jam 4am. Tak terus lena. Takut terlepas subuh pulak. Terpaksalah tahan, demi solat.
  3. Cdm Kartini dah ke KL, katanya nak jalan Tar. Cari-cari baju raya. betul ke baju raya. Setahu aku kita yang raya. hi!hi!hi!. Gi dengan Cdm Inda. Aku malas nak ikut. Malas nak jalan. Malas nak bersesak. Tak suka. Tapi hati kecik teringin sekali ke sana. Hati besar, malas pulak. Mana tahu sat lagi aku sampai sana. Teringin nak rakamkan suasana kat sana. Mana tahu boleh kongsi dengan pembaca sekalian.
  4. Shopping raya sambil, luaskan network. Sambil cari-cari contact.Tempat tumpuan ramai. Pasti ramai orang. Pasti jumpa stranger. Asalkan ringan mulut. Tegur-tegur mereka. Mana tahu, ada yang sudi dengar perkongsian. Tak sudi tak apa. Tak rugi apa-apa. Kalau nak dengar, Alhamdullilah. Dengar dan setuju, lagi ok. Dengar dan reject. Tak ada masalah. MLM adalah bersahabat dengan penolakan. Dok gitu.
  5. Sekurang-kurang jemput datang WAB. Program terhangat dipasaran. Program yang telah jadi fenomena hari ini. Program yang punyai tarikan tersendiri. Khabarnya akan diperluaskan ke seluruh negara. Tunggu kehadiran pengajarnya ditempat-tempat anda.
  6. Semalam dah ada yang call. Nak gi kelas WAB hujung minggu ini. Lega rasanya. Harap-harap jadi. Tak cancel pulak. Call laki, nak suruh wifenya gi kelas WAB. Ada juga yang dah 9 orang, kata nak datang. Wow! ramainya.
  7. Sabtu dan ahad ini akan diadakan di USJ 9. Miri, Sarawak pun ada. Wah! Pasti meriah. Sape-sape nak join, boleh dapatkan tiket-tiket yang berharga hanya rm10 sahaja. Termurah dipasaran setakat hari ini. Boleh masuk book of record malaysia kot. hi!hi!hi!
  8. Jangan ada yang dengki pulak dengan kejayaan program ini. Ayuh kita semua libatkan diri. Kalau semua libatkan diri. Aku pasti lagi booobastik, fantastik. hi!hi!hi!
  9. Lepas raya, Penang pulak. Lagi sibuk la tenaga pengajarnya. Tak apa sibuk-sibuk pun, dah pilihan diri sendiri nak berkecimpung dengan program WAB.
  10. Ini untuk prempuan saje. Laki apa programnya? Tunggu. Nanti. Sedang pikir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger