Jom Follow

Sabtu, 13 Ogos 2011

Respon Org Baru.


lepas kelas. terus balik. puasa. kalau tak puasa boleh melantak dulu. kalau tak kat restoran ubi kayu, melantak kat Al Munawarrah. dua-dua pun sedap. tunggu lepas puasa.
 
hari ini aku balik, ikut jalan belakang. hi!hi!hi! malas nak ikut jalan biasa. jalan sesak, terutamanya depan hotel summit. selalu gitu. 
 
aku drop cdm kartini kat sekolah dato' onn. tahu kat mana? nak gi kutip dokumen rakan niaga baru. kat Subang Jaya. gi nga cdm Indawati. rakan niaga ni dah lama follow up. dah nak. dah setuju. dah jadi. umur pulak tak cukup, tak boleh buat dana. hi!hi!hi! mudah dah nak berniaga. nak jadi usahawan Premium Beautiful. dah malas kerja dengan orang.
 
2km sebelum sampai rumah. u-turn depan tesco. hp berbunyi. atas flyover, terus tengok. pasti ada sesuatu yang hebat dan penting. biasanya aku tak lambat tengok. lebih-lebih lagi semasa memandu. tapi yang ini, aku rasa lain. jeling-jeling aku baca.
 
"saja nak share respon org baru dtg- program ini sgt best dan murah. respon prospek
sgt positif dan program wab ini coz byk tips yg d kongsikan dan tanpa ragu2 nak ajal kwn
pula dtg nanti..tahniah n terima kasih byk2 pd tenaga2pengajar yg berusaha keras utk memantapkan program...Tqvm.". dari....

Syukur pada Ilahi, berikan kita idea untuk buat ini. Harap WAB pencetus fenomena baru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger