Jom Follow

Rabu, 17 Ogos 2011

KTM 690 Duke


  1. Aku tak reti pasal motor. aku tahu yang biasa aku naik. aku reti yang aku selalu kelih. lain-lain motor tak tahu. orang dok cakap pasal motor aku buat pekak. tak reti. jenama motor pun tak sure. ada orang dengar Vroooom dah tahu, jenis motor.
  2. Cdm Fitri suruh tengok google. cari ktm 690 duke. wow! ini yang keluar. hebat. ramai yang dok gile, katanya.
  3. Katanya lepas raya nak keluar..tahniah. demi meniaga dan minat. dah lama idam. dengan meniaga ini hasrat tersebut bakal tercipta. sejarah bakal tercipta. aku doakan agar tercapai. aku tumpang gembira. aku tumpang bergambar pun dah kira ok.
  4. Dealer Selangor. Pyoor Enterprise, C-23A-G & C-23-G. Jalan Medan Selayang 1. Medan Selayang, 68100. Batu Caves. No. tel. 036189533- Rosdi.
  5. Penang- Planet Cycle Shop. 363K. Jalan Sultan Azlah Shah. 11700 Penang. No. tel 046553435. Kenny Ong.
  6. Aku dah bagi alamat tu. Gi tengok, test drive. Satu je pesan aku. Nak gi ajaklah aku sama. Teringin nak tengok motor tu.
  7. Bila dah gi, impian lagi cepat tercapai. Selalu ternampak-nampak. Kat jalan pun akan selalu jumpa. Selalu berselisih. Lagi terbakar. Kerja lagi fokus. Lagi kuat demo. Lagi aktif.
  8. Orang yang pertama keluar..Aku sediakan sesuatu. Bagus punya. No kena 181 la. kalau nak hadiah tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable