Jom Follow

Jumaat, 25 Mei 2012

Pesan-pesan Wan Iskandar..

Kelas Akademi Taipan.
Kelas khas khamis malam.
Malam tadi pun ada.
Slot malam tadi diisi oleh CDM Wan Iskandar.
Kat bawah ni, aku kongsikan aksi-aksi CDM.
Tengok foto pun dah termotivasi.
Belum ikuti talknya lagi.

Manusia ada dua golongan. Satu percaya pada diri dan satu lagi tak percaya pada diri sendiri.

Percaya kepada Akademi Taipan181.

Percaya pada produk Hai-O.

Saya amat bertuah, berada dalam bimbingan akademi taipan181.
Terima kasih upline.

Saya masih bersama Taipan.

Percaya sama Taipan.
Leader Hebat.

Produk hebat.

Hai-O tetap terbaik. Macam-macam orang kata, tapi orang tetap join. Macam-macam orang kutuk, tapi setiap hari ada orang sign up.

Call rakan anda. Ajak datang kelas. Ada benda baru untuk anda saksikan. Pujuk sampai rakan niaga sampai cair.

No CBEG. Tak bantu meniaga.
Hai-O tetap terbaik. Tak nak, masih beli. Tak nak masih join. Tak nak, masih sign up.


"Percaya pada saya. Saya bawa kejayaan pada anda."

Ringkasan kelas hari ini.

Tugas kita adalah merealisasikan impian orang. Impian orang kita tunaikan.


Kelas berakhir jam 10.20pm.
Ringkas tapi padat.



Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable