Jom Follow

Rabu, 9 Mei 2012

Amar Suka Bola...

Wah!Wah!Wah!Amar dah turun padang. Dah pandai sepak bola. Macam minat je dengan bola. Nak jadi pemain bola sepak ke Amar. Mungkin masa pregnant, CDM Kartini asyik tengok bola. hi! hi! hi! Bila petang je, nak ke padang depan rumah. 

Kat bawah ni, ada beberapa foto Amar sepak bola. Aku snap petang tadi, sebelum aku ngeteh kat kedai, minum petang tadi.
Nama saya Muhammad Khaleed Amar. Umur saya baru 14 bulan.
Saya suka sepak bola. Kakak saya suka layan saya sepak bola.
Seronok dapat sepak bola. Lepas sepak, saya kejar, bola sampai dapat.
Bukan bola betul-betul pun. Macam belon je, kan saya masih kecik. Tak layak sepak bola betul-betul. Tak bergolek pulak bola tu.
Tengok saya sedang sepak bola.
Penatla papa. Amar nak rehat dulu...
Amar minum air dulu la papa.
Beberapa gelagat si Amar dengan bolanya. Bila main, penat. Tidur lena, sampai pagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger