Jom Follow

Sabtu, 12 Mei 2012

Facebook Marketing.


120520127469, originally uploaded by kartinimatyaakob.
Dah lama beli. Terperap kat rak. Masih belum habis lagi. Tak berapa selera nak habiskan. Tapi tiba-tiba selera berubah, pagi tadi. Dari tak berapa selera, jadi excited nak baca.

Excited tiba-tiba datang. Mungkin kot dok ikuti orang buat marketing melalui facebook, aku jadi seronok. Teringin juga nak buat marketing melalui facebook. Tajuk buku ni pun sesuai sangat buat aku yang buta IT. Mana tahu, selepas khatam buku ini aku jadi pakar. Hi!hi!hi!hi!

Nak berjaya. Kena ada ilmu. Jadi aku yakin buku ini boleh membantu aku dan anda buat marketing melalui facebook. Aku juga mahu kaya. Aku juga mahu hidup senang. Aku mahu, lebarkan perniagaan aku ke serata dunia. Kalau satu dunia sedar kewujudan aku. Kalau satu dunia, berminat dengan apa yang aku pasarkan. Wow! Mimpikah aku?

Orang dah lama buat. Aku baru nak mula. Orang dah makan hasil. Aku baru nak buat. Orang dah berlari. Aku baru nak merangkak. Tak apa. Tak ada istilah terlambat dalam menuntut ilmu. Asalkan belajar berterusan. Istiqamah. Aku juga bisa berjaya. Kena yakin. Kalau aku tak yakin pada diri sendiri, sape lagi nak yakin dengan diri aku.


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger