Jom Follow

Rabu, 16 Mei 2012

EOS 50D; Dah Boleh Pakai.

Wow! Dah beli charger bateri kamera aku. Dah lama tak pakai. Dah lama terperap dalam beg je. Asyik dok pakai kamera cap ayam je. Hari ini berakhirlah segala-galanya.

Tadi aku ke KLCC. Beli 'natang' ni lah. Dulu dah beli bateri. Ternyata bukan bateri yang rosak. Tapi kali ini dah betul apa yang aku patut beli. Dah cuba pun.

Aku pun pelik. Macamana charger boleh rosak?

Natang ni aku gi beli tadi.Sampai kena gi KLCC. Harganya boleh tahan. Tapi nak guna hujung minggu ini dan hari-hari yang seterusnya. Belilah juga.

Bersedia berbakti semula. EOS 50D. Lama berehat.

Dunia baru. Kena banyak belajar. Kalau tak belajar. Dok takot lama je lah. Tak berubah hidup. Jangan cakap saja. Kena buat. Kena bertindak.


Akademi Taipan181. Merentas Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger