Jom Follow

Khamis, 24 Mei 2012

Aku Pun Ada Opis.

Wow!
Sape ni?
Kenapa ada gambar dia?
Hebat ke dia ni?

Wow!
Dia ni tokey Alida Enterprise.
Memiliki kedai runcit dan restoran.
Kedua-duanya terletak di Bukit Kinrara.
Suaminya dari Bangladesh.
Dah 11 tahun berkahwin.
Punya 2 anak sedang pregnant anak ke-3.

Dah 4 tahun buka kedai runcit.
Ramai pelanggangnya warga Bangladesh, Pakistan, Nepal serta Myanmar.
Paling penting, kedai runcitnya menjual ayam hidup.
Dia sembelih kat situ.
Orang Bangladesh lebih suka ayam fresh.

Restoran dia sebelah kedai runcitnya je.
Tempat biasa aku breakfast.
Roti canainya sedap..lembut jauh berbeza dari kedai mamak.
Tempat aku lepak sambil baca buku kat sini.
Dalam fb aku selalu tulis.
 'aku masuk opis'.



Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger