Jom Follow

Khamis, 17 Januari 2013

Setan, Syaitan, Sultan: Jom Baca

Akhirnya.
Dapat juga aku memiliki buku ini.
Dah lama niat, semalam tertunai sudah.

Lambat aku miliki.
Kena beli online je.
Tak dijual di kedai-kedai buku.

Tapi semalam.
Aku ke LHDN.
CDM Kartini je yang jumpa pegawai LHDN.
Aku tak ikut, tunggu kat food court je.
Jalan-jalan, tengok-tengok, jengok-jengok, intai menu yang dijual.
Tak menarik minat aku.
Sekadar beli Harian Metro & Suara Keadilan.

Dah habis.
Aku sambung merayap lagi.
Antara banyak-banyak gerai kat situ.
Adalah satu gerai jual buku-buku.
Aku singgah juga, tengok buku.
Dalam celah-celah buku yang dijual tu, terselit buku ini.
Apa lagi, gembira sakan.
Nak bayar, duit pula tak cukup.
Dalam poket aku hanya RM40 sahaja.
Harga buku tu RM50.
hu!hu!hu!hu!hu!.
Duit kat keta pula.
Kena ambil....
Nasib baik ada.
Kalau tak rugi sakan.

Dah dapat.
Semalam mula baca.
Tengah malam mungkin habis.
Isu menarik dan panas.
Keno pulok isu bola kat KB.
Lagi teruja nak baca.

Nak ulas, tak berapa pandai.
Jadi nak tahu, kenalah baca sendiri.
Tak rugi, baca..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger