Jom Follow

Selasa, 8 Januari 2013

ATM181: Jemputan Khas Buat Anda.

Jemputan untuk anda semua.
Berminat, sila hadirkan diri.
Tak berminat????

Jemputan 1.

Jemputan pertama ATM buat anda semua. 13 Januari 2013. Ahad. Terbuka pada siapa yang nak ubah hidup. Siapa nak tambah income. Siapa yang nak kaya. Acara ini berlangsung di Tawau. Penduduk sekitar Tawau, jangan lepaskan peluang ini. Datanglah walaupun sekejap. Tak rugi. Tiketnya hanya RM5 sahaja. Perkongsian kehebatan terapi tidur dengan BV akan didedahkan pada acara tersebut. Bagamana terbang ke Shanghai secara percuma bersama ATM.
Jemputan 2.
Jemputan ke-2 ATM buat ada semua. 20 Januari 2013. Jemputan Majlis Anugerah SM & SSM 2013. Tempatnya Menara PGRM, Cheras. Tiket masuk murah sangat. RM12 seorang. Siapa yang patut datang. Siapa sahaja yang berminat nak jadi usahawan berjaya. Rakan niaga ATM181 dah memang wajib hadir, kalau masih ada minat nak teruskan biz ini. Ada juga yang sudah jauh hati pun, minta-mintalah datang. Mana tahu, hati dekat kembali dan melekat dengan biz ini. Alasan letak tepi dulu. Datang dulu. Habis dulu program ini. Nak ada alasan pun dah tak apa.
Jemputan 3.
Satu lagi jemputan untuk anda, terutamanya Warga Sarawak. Lebih-lebih lagi Penduduk Miri. 27 Januari 2013. Pada Ahad. Bertempat Pustaka Miri. Rugi besar kiranya uzurkan diri pada hari tersebut. Kehebatan BV akan dikongsikan. Bagaimana jana income melalui BV. Bagaimana BV boleh terbangkan anda ke Tanah Besar China, Shanghai. Pakar RM akan datang. Pakar Boom akan datang. Pakar Velocity juga akan hadir.
Jemputan 4.
2-2-2013. Sabtu bertempat Dewan San Choo, Wisma MCA. Hari Bio Velocity. RM10 satu tiket. Paling penting. Testimoni produk. Kelebihan Bio Velocity. Cepat dapatkan tiket. Macam goreng pisang. Berebut-rebut orang nak. Nak tambah ilmu. Nak tambah panas. Nak tambah info. Lambat, diri sendiri yang rugi. Bawa prospek pun boleh. Malah teramat molek. Terbuka untuk seluruh negara. Datanglah. Tak rugi. Perlis datang, Kedah datang, Penang datang, Perak datang, KL datang, Selangor datang, Negeri 9 datang, Melaka datang, Johor datang, Pahang datang, Terengganu datang, Kelantan datang, Sarawak datang, Sabah datang.
Akan menyusul pelbagai lagi program untuk anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger