Jom Follow

Ahad, 6 Januari 2013

Great Leader Seminar: Api Masih Panas.

CDM Faridah Mohd Ali, CDM Kelvin & CDM Kartini Mat Yaakob.
Bertemu lagi.
Sudah 6 hari melangkah tahun 2013.
Sudah 7 hari, selesainya Great Leader Seminar.
Impaknya dah nampak.
Gile-gile semua.
Panas!Panas! Sampai hari ini.

Terbakar sakan. Sahut cabaran. Keluarkan diri dari zon selesa, berjuang bersama ATM181. Corak hidup lebih indah. Cipta hidup luar biasa. Buat hari Penghargaan Bulanan. In ShaaAllah buat berterusan. Kita boleh lihat hasilnya nanti. Amalkan moto kita. 'Saya bawa seorang, Anda bawa seorang.'
Mereka juga ada Malam Penghargaan sendiri. Bermula dengan beberapa orang, kini telah bertambah. Bagi sikit masa lagi, akan lebih ramai lagi. Paling penting buat setiap bulan. Kasi ilmu & strategi & motivasi untuk gempur di seluruh negara. Usaha luar biasa, kalau mahu hasil yang luar biasa.
Mereka juga semakin laju melangkah. Tambah ilmu & strategi untuk terus terbang tinggi. Jiwa mesti kental. Jangan mengalah dengan halangan yang datang. Cabaran di luar sana datang dalam pelbagai bentuk. Paling penting bertahan dan terus buat seperti biasa. Kejayaan tidak datang bergolek. Kejayaan perlu dibayar. Semakin besar kejayaan yang mahu ditempa, semakin besar cabarannya. Semakin besar income yang anda mahu, sebesar itulah juga pengorbanan yang perlu anda lakukan. Cabaran juga besar. Anda bertuah.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger