Jom Follow

Rabu, 23 Januari 2013

Kelas ATM181;1

Kelas tetap berlangsung walaupun tanpa anda/aku. Tq Hadi

Kelas oh kelas. Setiap selasa malam. Kelas oh kelas. Kelas tempat, top up semangat. Kena datang tiap-tiap minggu. Baru semangat sentiasa full. Semangat boleh naik, boleh turun. Semangat boleh penuh, boleh separuh dan boleh zero. Jadi kelaslah tempat paling bagus untuk top up semangat yang hilang/kurang. Bila semangat penuh, aura meningkat, jumpa prospek pun senang close. Semangat penuh, lebih rajin, lebih tekun dan lebih sabar.
Antara yang hadir kelas semalam. TQ Hadi.

Ada juga tak suka datang kelas. Macamana top up semangat, kalau tak datang kelas. Macamana nak berjaya kalau tak datang kelas & belajar. Itu ajaran songsang. Nak berjaya, wajib datang kelas. Wajib top up semangat. Datang kelas, bukan sekadar dengar orang cakap je tapi kita boleh jumpa dengan upline. Jumpa dengan sideline. Dengan jumpa dan sembang dengan mereka. Semangat akan bertambah. Mana tahu dapat strategi terkini. Teknik-teknik closing yang lebih berkesan dan pantas. Dapat testimoni produk terkini. Semua itu penting untuk kita jumpa prospek.
ASP Wan Norazlin. Tekad bersama ATM.Tq Hadi.

Ada slot sharing. Ambil tips dari mereka yang sharing. Macamana mereka buat. Macamana mereka bina. Bukan setakat sharing je dapat motivasi. Peranan emcee juga penting. Ramai terbakar bila emcee cucuh api. Kena pula malam tadi CDM Faridah jadi emcee. Lagi hangat. Lagi tinggi api menjulang. Macam dicurah petrol.
CDM Faridah jadi emcee malam tadi. Ilmu BERANI 2013. TQ Hadi

Mentor anda sedang tumjukkan macamana demo dibuat. TQ Hadi

Semalam juga ada sesi demo. Macamana nak marketkan BV. Macamana nak edarkan BV. Mudah dan senang. Sape yang hadir semalam, memang dapat ilmu. Boleh buat sendiri je lepas ini. Lagi booom la meniaga kan. Tak payah nak tunggu-tunggu upline lagi. Kalau upline bantu pun untuk closing pakej. Betul tak?
Hi!hi!hi! SMS dulu sebelum naik. CDM Anum.
BVSM terhangat dipasaran. CDM Hanim 2 pakej semalam. BVSM membantu mengembalikan kesihatan semula. Migrain ok. Diabetis. Strok. Stress.
Sibuk macamana pun kelas pasti hadir.

Kita buat biz. Dah tentu nak duit. Dah tentu nak tambah duit. Kalau tak dapat duit, buat apa kita berbiz. Biz kita mudah. Bantu orang buat duit. Bahagian kita juga akan dapat. Bantu ramai-ramai orang buat income dengan ATM181. Dunia hari ini, tak ada duit. Apa pun tak boleh buat. Nak kencing pun dah 30 sen la ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger