Jom Follow

Khamis, 10 Januari 2013

Kawan!. Bonus Dah Masuk


Testimonial terkini dari FF1. RM 8K bulan pertama. 24 BV habis dalam 1 minggu. Network berkembang sangat pantas. Macamana? Mesti hadir BOP malam ni. Ilmu yang sangat penting & berguna. Konsep Finance Francais yg menjadi-jadi. Jom malam ni 8.45pm di FF~1~Centre @ The One. Janji Jemput Jumpa prospek anda. 2013 tahun untuk lonjakkan income & ke pentas CDM. 2 tiket Shanghai confirm dapat.

Itu aku kongsi dari Wall CDM Fitri...

Selamat pagi. Bertemu kembali rakan-rakan alam maya. Tak bertemu mata, tapi hari-hari bertemu di alam lain. Harap anda semua masih sudi bersahabat dengan ambo.

Pagi yang ceria. Ramai yang senyum sampai ke telinga. Senyum-senyum depan ATM. Lepas subuh, tercokoh kat mesin ATM.hi!hi!hi!hi!Kenapa? Hari ini 10/1/13. Bonus masuk. Bonus datang lagi. Usaha bulan lepas, dibayar pagi ini.

Ada yang dapat 3 angka. Ada yang dapat 4 angka. Ada juga yang dapat 5 angka. Tahniah buat anda semua. Tak dapat. Tak buat. Tapi bulan ini, buatlah kalau nak. Bulan lepas, mungkin sibuk. Buat tu, buat ni. Balik kampung. Kenduri kendara. Melancong. Rehat & santai bersama anak-anak. Banjir. Kesihatan tak mengizinkan. Sakit hati dengan upline pun ada.hi!hi!hi!hi!

Nak buat apa dengan bonus? Tanya pulak. Bagi yang buat part time, tambahan income. Bayar apa-apa yang patut. Bagi yang buat full time. Inilah sumber pendapatanya. Gajila. Bonus inilah sambung kehidupannya. bayar bil, menyekolahkan anak. Bagi makan anak-anak. Hulur pada orang tua. Macam-macam lagilah. Bayar zakat. 

Aku nak pesan juga. 10% tu simpan. Berguna di masa akan datang. Berguna masa kemarau. Berguna ketika banjir. Jangan guna habis. Tak guna dapat banyak kalau sentiasa habis. 
Hari terpenting buat kita.

Juga aku nak pesan. 10% untuk ilmu. Beli buku. Ikuti kursus. Seminar. Macam-macam lagilah. Untuk biz juga. Kalau tak tambah ilmu. Kita ketinggalan. Nanti tak ada yang nak ikut. Rakan niaga lari. Ikut pun dah tak ada ilmu baru. Ramai yang dah kena. Syok sendiri. Macam tahu semua. 

Ini satu aku nak pesan. Bonus hari ini tu. Buat beli tiket, untuk hari velocity. RM10 sahaja. Beli juga tiket anugerah SM & SSM. Paling penting simpan untuk beli tiket 'diamond nite'. RM100 sahaja. Awal-awal dah ada bajet. Senangkan. Tak membebankan. Bagi orang Sabah & Sarawak. Dah boleh beli tiket flight untuk hadir 'diamond nite'. Beli awal, tiketnya lebih murah.

Pastikan bulan depan, bonus anda berganda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger