Jom Follow

Jumaat, 25 Januari 2013

Hari Emas?

WOO! Hari ini, dah hari Jumaat. Rasa baru lagi, gi solat Jumaat. Cepat lagi pantas masa berputar. Ini bererti makin cepat juga akan mati. 

Hari Jumaat. Agenda paling utama. Hadirkan diri ke Masjid untuk solat Jumaat. Jangan cuba-cuba ponteng. Jangan buat-buat tidur. Jangan buat-buat letih. Menyesal tak sudah. Sini tak nampak, tapi esok-esok baru nampak. Bila menyesal, esok-esok dah tak berguna. Dah tak boleh kembali semula ke dunia. Nangis, keluar air mata darah sekali pun. Nak sesal, sekarang.

Rehat hari Jumaat lebih lama. Kedai & Warung sekitar masjid banyak. Tak risau, pasal makan. Ada yang makan dulu, lepas makan baru masuk masjid. Ada yang masuk masjid dulu, lepas solat baru melantak. Ikut suka. Sendiri pilih. 

Bagi orang perempuan. Kaki biz pulak tu. Inilah masanya untuk jumpa prospek. Boleh bergerak lebih jauh sikit dari biasa. Boleh jumpa, lebih ramai prospek. Boleh close lebih banyak. Boleh demo BVSM. Pendek kata, hari emas buat mereka.
Sis Rose. Mesti sampai awal. Lewat, orang akan balik.

Ada juga yang masuk opis-opis. Kumpul wanita-wanita. Buat demo. Kelebihan BVSM. BVSM makin laku. Makin panas. Sana sini minta untuk didemo. Hari-hari ada testimoni baru keluar. Tak menang tangan. Terpaksa minta bantuan upline.

Hari ini juga tiket-tiket Hari BVSM mesti diserahkah pada kawan-kawan. Jemput mereka. Datang. Tengok sendiri. Kisah keajaiban dari tuan empunya badan. Bukan dengar cerita dari mulut kita. Dengar dari mulut, si penggunanya sendiri. Pakai dan mereka menikmati kesihatan yang semakin baik. Bila dengar sendiri. Taklah kata, kita reka cerita. Dari tidur terbaring, dah boleh bangun serta berjalan. Dah boleh urus diri sendiri.

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger