Jom Follow

Rabu, 30 Jun 2010

kelas malam tadi

kongsi kejayaan adalah acara wajib setiap kali kelas. baru bermula tapi dah dapat hasil. kalau lama bertahan, sudah pasti dapat lagi lebih. jangan jemu belajar sudah. kelas-kelas jangan tinggal. bertanya pada upline atau mentor. ssm aribah permata dalam pembikinan. teruskan usaha untuk menjadi yang terbaik. jadi cdm 2010. tak ada yang mustahil kalau berusaha segigih mungkin. jangan dok cipta alasan.


sm nazarina (ina) sedang sharing kejayaan. walaupun baru join, tapi yakin boleh berjaya dengan bimbingan upline dan group taipan 181. sentiasa bersemangat setiap kali kelas. tiada tekanan dan sentiasa datang bersama prospek baru. nak berjaya kena berterusan datang kelas dan bawa seramai mungkin prospek baru. jangan jemu datang kelas.
kemahuan mengatasi cabaran. cabaran jauh tempat kelas, baru balik kerja penat, tak ada prospek yang nak datang, upline tak datang kelas. semua itu kecil je, kalau nak dibandingkan dengan apa yang kita akan dapat. ingat/bayangkan apa yang kita inginkan dan bukan kesukaran yang kita hadapi.
beginilah setiap kali kelas diadakan di ttc Taipan 181. walaupun hujan warga Taipan tetap datang. dari Melaka, Seremban, Sungai Buaya dan Gombak. bukan datang seorang tapi bawa bersama prospek baru mereka.
sesi ice breaking oleh cdm wan mahathir. 7 faktor,kenapa perlu pilih taipan 181 sebagai landasan mencipta kejayaan. dia bersama isterinya cdm shahrina, tak jemu-jemu buat kerja. keluar pagi balik lewat malam. hebat!!!!" kenapa bekerja begitu kuat?"

ddm lin, mc hebat malam ini. dah teruji ketahanannya. sekarang ni tengah meletup meniaganya. harap terus menjadi-jadi. suka belajar dan baiki diri, jadi lebih cemerlang. jalan menuju kecemerlangan dah terbentang luas. ikut jalan tu je, akan sampai ke destinasi idaman. kegagalan adalah kejayaan tertunda sebenarnya.
pasangan cdm; cdm wan noor hanim dan cdm shahril yang hebat dan tak berhenti jadi lebih hebat lagi. apa yang mereka tahu, buat,buat,buat je. sekali melangkah, tak akan berundur. cabaran pasti diatasi. manisnya kejayaan selepas atasi halangan. semakin besar halangan semakin manisnya kejayaan yang dicapai. nak cipta kejayaan terhebat jangan minta cabaran yang kecil. mereka ni upline pada mc semalam. tahniah, jayakan lebih ramai lagi rakan kongsi.

cdm siti rohani; cdm air mata, beri kata-kata aluan. datang kelas malam ini adalah langkah tepat untuk berubah. lihatlah peluang hebat ini. dengar dengar pikiran terbuka. bila tamat nanti dah paham apa yang kena buat. lihatlah bukti-bukti kejayaan group taipan 181. setiap pemimpinnya sentiasa bersama dan bersatu. pakat-pakat pikir macamana nak jayakan setiap orang yang masuk. masuk dan terus bertahan sehingga berjaya.

tak cukup kerusi, terpaksa bersila. bersila demi ilmu tak apa. lepas ni gi meniaga besar-besar. income 5v angka tapi tak sombong pun, begitulah sikap leader-leader taipan. semakin tinggi pangkat, semakin merendah diri. semakin lama belajar, semakin banyak yang belum tahu. leader-leader ini belajar berterusan. tak jemu belajar.

orang buat biz card pun ada. pilihlah mana corak yang mahu. murah pulok tu. nak berjaya mesti ada ini. sentiasa bawa. buat banyak-banyak.

apa yang dok bincang tu cdm. cdm yan dan cdm juliani; masalah rakan kongsi ke. begitulah kalau jumpa sesama cdm. tak bincang lain. bagaimana nak jayakan dline je. dok pikir macamana nak tambah income rakan kongsi je. bagaimana nak kukuhkan network group je. bagaimana nak jayakan ramai lagi kongsi.

kereta terbaru warga taipan,ianya menjadi pemacu untuk berusaha lebih tekun lagi. pemiliknya dsm aribah(sila betulkan kalau salah). masuk hai-o, bila lihat kawan sama U dulu dah berjaya. "kenapa lambat datang jumpa aku?". "lambat jumpa tak apa janji cepat kaya."

ddm norazlina ni, selalu datang kelas dan tak pernah luntur semangatnya. semangat kita seperti makan, kenyang dan tak lama lepas tu lapar balik. kena makan lagi. mana ada orang sekali makan dan tak lapar-lapar lagi. sentiasa belajar dan mengajar.
dsm nabihan, kongsi kejayaan dengan warga Taipan semalam. ikut je orang berjaya, kita pun akan berjaya seperti mereka juga. buat, buat, buat dan buat apa orang berjaya buat, kita akan dapat seperti apa orang berjaya dapat. jangan jemu jumpa orang berjaya. tanyalah bagaimana mereka melakukan demo. bagaimana mereka melakukan follow up.bagaimana mereka buat appt. bagaimana mereka urus dana dan banyak lagi. jangan malu bertanya. nak jadi no 1 mesti tanya orang no 1. tak boleh tidak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger