Jom Follow

Khamis, 17 Jun 2010

tipah tertipu

apabila gagal.
mulalah dok cite;
syarikat penipu,
tak betul,
buat aniaya orang,
bayar loan sampai mati,
upline tipu,
upline tinggal,

macam-macam lagi kutukan pada syarikat. pada orang yang masih setia dengan syarikat. jumpa keta yang ada sticker pun sumpah-seranah, belum lagi jumpa orangnya. tengok iklan pun marah. tengok papan iklan pun marah.
kenapa?
syarikat tak salah. kita yang gagal, jadi diri sendiri yang salah. kena tipu dengan upline. diri sendiri yang salah. dok percaya bulat-bulat pada upline.
"masuk dengan aku, barang tak payah risau, aku tolong jualkan"
" kalau join dengan kita orang, orang pun kami bagi"
bila masuk, tak buat pun. tak jual pun barang. tak cucuk pun orang. nak ajak gi jumpa prospek pun tak turun dengan berbagai alasan. tipu je. siapa yang kena tipu. diri sendiri juga. kenapa nak join dulu tak pikir masak-masak. percaya bulat-bulat pada mereka yang ajak.
dalam mlm ni mana ada orang cucuk. kalau janji tu tipu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable