Jom Follow

Rabu, 16 Jun 2010

muda-muda pulun betul-betul



jangan bazirkan masa dengan melakukan tindakan yang boleh halang kita capai impian. kena buat keutamaan. kehidupan kita terlalu singkat. pilih mana yang penting dulu. kurang penting kita buat kemudian. impian dalam 8 katogeri kehidupan.

semalam jumpa rakan kongsi. masih muda penuh semangat, agressif dan ada impian yang nak dicapai dalam hidup. lama juga bergulaman dalam bidang pekerjaan lama. mungkin nampak susah nak capai impian. tukar kerjaya kepada MLM. tahniah ada keberanian. dia berada dilandasan yang betul. cuma kena action je.

nak berjaya kena mlm kena buat betul-betul. jangan mengalah. masa muda inilah nak cipta kejayaan. saya buat 10 tahun baru capai apa yang saya miliki hari ini. jadi dia mesti lakukan dalam masa yang lebih singkat lagi, mungkin 5 tahun sahaja. mesti dapat, sebab mentor dah ada ilmu yang boleh tolak dia punya meniaga. janji nak jumpa, belajar dan buat apa yang disarankan. lagi jimat masa. untung 5 tahun.
pulun giler-giler, bukan lama pun 4,5 tahun je. lepas tu dah ada, pasif income dan group yang stabil. masih muda, tenaga tengah banyak, motivasi tinggi dan pasangan yang memahami. pulun-pulun dan jangan pandang belakang lagi. jalan dah ada. kunci kejayaan dalam mlm ialah ilmu, mentor dan sistem. ketiga-tiga ini ada dalam taipan.

bayangkan umur cecah 32 tahu, dia dah ada simpanan rm1 juta. aset rm5 juta dan dari aset ini dapat pasif income rm10-20k sebulan. tak seronok ke. dunia mlm tak mustahil. bina group yang stabil je. servis baik-baik rakan kongsi, jangan angkuh, jangan sombong dan sentiasa tambah ilmu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger