Jom Follow

Rabu, 23 Jun 2010

mengantuk1



mengantuk menguasai diri. ingatkan nak tengok bola malam ni. alamak tak dapat tengok. tengah hari tadi tak tidur sikit pun. kalau tidur mungkin boleh tengok. sape yang salah. dah tahu nak berjaga, tidur tengah hari.
dah tahu kamu tu jenis lemah. buat cara lemah. orang lain boleh tengok je. itulah kamu dok nak tiru orang. sepatutnya tahu apa kelebihan dan kelemahan diri dulu. tak payah dok susah nak baiki yang lemah tu, lebih baik polish betul-betul apa yang kamu lebih tu.
baru balik dari meeting di mines. syukur masih ramai lagi yang datang. masih lagi ramai yang mahu berubah. masih ramai yang yakin boleh berubah. di sinilah tempat yang sesuai untuk memulakan langkah.
mengantuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 ulasan:

  1. Bro,penyakit sy ni mengantuk sgt2 tp x leh tido.....?

    BalasPadam

Sociable