Jom Follow

Selasa, 15 Jun 2010

kelas Taipan 181.


beginilah keadaan dalam dewan. ralit dengar syaring dari usahawan baru.

tak rugi saya; join hai-o, melalui Taipan. sharing dari usahawan baru. semangat sentiasa maksimum.
Malam ini, kelas mingguan Taipan 181, akan diadakan di hotel mines wellness. dah 4 tahun diadakan di situ. kehadiran warga Taipan sangat menggalakan. semakin bertambah, sejak TT diperkenalkan. kehadiran boleh cecah 600 orang. begitu hebatnya kelas Taipan. dah macam magnet. boleh tarik serbuk besi malah magnet kecil-kecil pun masih boleh tarik juga. hebat dan pasti teruja, sesiapa yang datang. ada yang menjenguk peluang, terus terpikat. ada juga dari group lain yang curi-curi masuk. nak tengok taipan handle kelas.
tak-tak ramai; ramai juga warga taipan terpaksa dok bersila. tak kisah asalkan meniaga jalan.
kelas ini kelas yang ditunggu-tunggu oleh warga Taipan semua, datang untuk kutip semangat, dengar motivasi oleh cdm-cdm hebat dan sharing kejayaan dari pelbagai pangkat dalam Hai-o. "setelah bersama Taipan, hilang stress, bebas bekerja dan dapat bimbingan berterusan dari mentor-mentor hebat.
cdm perempuan dah tak ada kerusi; terpaksalah dok bersila. beginilah keadaan cdm sejak 4 tahun lalu, sentiasa berkorban untuk rakan-rakan kongsi
hebat dan tak sombong pulak tu. nak jumpa pun mudah. kadang-kadang lebih mudah jumpa cdm dari nak jumpa dengan upline anda. senangnya nak berguru. jangan had dengan siapa nak berguru. kita yang rugi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger