Jom Follow

Isnin, 28 Jun 2010

meeting cdm komiti


apa yang menarik tu cdm!!

ralit dok tengok apo tu cdm ku yah
dok hangat bincang strategi baru.


makan tak tinggal, macamana nak kurus niiii


tadi telah berlangsungnya meeting cdm komiti Taipan 181 di Precint 16. kehadiran penuh kali ini. kalau sebelum ini tak seramai ini. mungkin kali ini tak ramai cdm yang keluar kawasan. semalam pun baru lepas diamond night. hari ini dok KL je kot.

banyak hal yang dibincangkan dalam usaha meningkatkan meniaga group. nak naikkan lebih ramai lagi cdm. nak tangani tranformasi yang sedang berjalan sekarang. nak tingkatkan keghairan group. meniaga ini meniaga semangat je.

kekurangan selama ini akan diperbaiki untuk meniaga lebih jadi lagi. kehadiran meeting lepas ini mesti lebih ramai dan lebih meriah lagi. setiap prospek yang datang, sebelum balik mesti sign up dulu. slide pun akan diperbaiki menjadi lebih menarik. teruja kalau tengok slide tersebut. tak boleh rasa puas dengan keadaan sekarang.

meeting akan diwar-warkan semula, sms akan disent untuk semua warga taipan. mereka akan dijemput datang bersama dengan prospek. dah lama meeting tak diwar-warkan secara aktif. kita anggap orang dah tahu. sebenarnya rakan kongsi nak layanan istimewa. setiap kali meeting, kita mesti sent sms pada mereka. dengan cara ini keghairahan nak datang meeting akan datang. kita akan tengok meeting Taipan lepas ini akan cecah 1000 orang. mungkin lepas ini warga taipan akan dapat lebih 5 sms setiap kali nak meeting. kena hidupkan balik sms war-warkan meeting. awal-awal dulu, setiap hari ada sms pasal meeting.

meeting kali ini juga bersetuju untuk menambahbaikkan lagi meeting taipan. nak tahu apa perubahan tersebut datanglah selalu meeting Taipan. kalau anda ada idea bolehlah bincang dengan komiti. kami mengalu-alukan cadangan dari warga Taipan semua. datang bersama dengan prospek. setakat hari ini taipan akan terus mengadakan roadshow seluruh negara. roadshow terdekat ialah di Miri, hujung minggu ini dan hari minggu ini roadshow akan diadakan di Kuala Selangor. pakat-pakat gi roadshow, anda akan sesuatu. tak rugi, bayarannya murah je.


tempat yang akan berlangsungnya roadshow pada 4/7/2010.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger