Jom Follow

Ahad, 10 Julai 2011

Aiman Kena Belajar????


Tekun belajar. UPSR dah dekat. Percubaan minggu depan kot.
Wow! Tak ke mana-mana petang tadi,
balik kelas, terus bersama anak jantan.
jadi pembimbing pada dia.
Buat latihan maths, dah dekat UPSR.
Tak suruh, macam tak nak periksa.
Asyik main dan tengok TV je, atau pun tidur.
Suruh, mesti kena teman, kalau tak cpt siap, hilang kita, tutup buku gamoknya..
Anak nak perhatian, tengok anak belajar, tepuk-tepuk bahu.
Puji-puji sikit, baru seronok dia belajar.
Sesibuk mana pun sebagai org tua, aku kena buat kerja ini. kaya kaya juga.
Kejayaan anak pun perlu diutamakan juga.
Teman anak belajar dan ajar mana-mana yang dia tak tahu.
Cdm Kartini yg keluar, bikin meniaga, sebar luaskan peluang mudah buat duit ini.
Sekitar Putraja destinasi pilihan dan tepat.
cantik sape tak mahu, semua mahu.
caranya mai sini...
Teman anak, layan anak makan, ulik anak tidur.
 Pengobanan mesti dilakukan untuk lihat zuriat berjaya.
kejayaan di dunia dan di akhirat kelak.

Tunggu makanan tiba. Malam ini, makan di kedai Ddm Kak Ana. Kat Bukit Puchong.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable