Jom Follow

Rabu, 27 Julai 2011

Hari Ini- Closing Lagi.

Tengahari tadi.
Keluar demo.
Ambil rakan niaga.
Aku tunggu kat PKNS, Bangi.
Cdm Kartini dan rakan niaga je yang gi.
Macam dulu-dulu balik.
Masa mula-mula berniaga mlm.
Dok fokus premium beautiful.
Orang laki hanya tunggu dalam keta,
bila isteri gi demo.
Jadi sekarang ni premium beautiful mengganas kembali.
Jadi kegilaan ramai.
Setelah di berikan penerangan kebaikan memakainya.
Nak pakai mesti kena tahu size yang betul untuk tubuh kita.
Jangan main pakai, tak berkesan pulak.

Tempat wajib. Mesti masuk. Walaupun sekadar cuci mata. Cuci mata pun aku dah bersemangat. Semangat apa? Nak baca buku. Nak kutip ilmu sebanyak mungkin. Sebab itu, aku dan Cdm Kartini sentiasa bersemangat. Selalu menelaah buku.

Mula-mula malas nak beli. Buku yang nak dibaca dah bawa. Tapi bila tengok buku nukilan Dr Yusuf Al-Qardhawi. Tak boleh tahan. Aku dah baca beberapa buku hasil tangannya, amat menarik. Ulasan hebat. Lain dari yang lain. Walaupun sekadar baca terjemahannya sahaja. Sambil tunggu, sempat aku khatamkan. Tak berapa panjang. Kena baca lagi untuk lebih menjiwainya. Bisa bangkitkan semangat untuk terus cemerlang. Meniup semangat untuk terus menjadi yang terbaik. Berusaha dan terus berusaha. Terus kreatif dalam perniagaan ini. Kena kukuhkan ekonomi ummat islam. Memberi senbanyak-banyaknya.

Sesuai sangat. Dah dekat nak puasa. Tulisan Dr Aidh Abdullah Al-qarni. Menyentuh/ meresapi jiwa. Belum habis lagi. Mungkin malam ini kena habiskan. Nanti tak sempat pulak. Tulisan dr, tak pernah mengecewakan aku. dah banyak bukunya dalam koleksi aku. biasanya aku habiskan secepat mungkin buku-buku tulisannya. 2 buku ini yang aku beli tadi. seronoknya ada duit dan boleh beli buku sepuas-puasnya.

Ini pulak, aku beli jumaat lepas di masjid sri petaling. setiap kali jumaat, beli buku. 2 2 masih ada sikit lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger