Jom Follow

Isnin, 18 Julai 2011

Klinik Selva;Jam 2 am


Tunggu jumpa doktor.



Isnin.
jam 2am.
terpaksa sekali lagi,
ke klinik untuk inject.
yang pertama dah inject,
masih tak baik lagi kaki aku.
nak tidur pun tak berapa nak lena.
terpaksa sejarum lagi dan kat klinik selva
pulak.
Doktornya tak mesra langsung.
serius semacam, macam nak telan aku.
aku mintak inject,
suruh berdiri,
paling belakang, 
terus inject,
terkejut aku.
tak ada tertib ternin langsung.
tak pernah aku jumpa Dr. inject orang begitu kasar.
Klinik ini je yg bukak 24 jam.
lain kali kalau dia yang bertugas baik tak payah gi.
aku dan isteri gi naik motor, main gi je helmet pun tak ada.
malam-malam tak ada polis kot.
kalau kena saman je paling tinggi.
tunggu siang lagi baik.
pagi hingga sekarang dah ok banyak.
 
mungkin esok baik benor kot.
esok ada demo pagi dan petang.
kalau jadi malam pun ada.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable