Jom Follow

Selasa, 26 Julai 2011

Sarawak; Teruskan kehebatan anda...


Majlis Penganugerahan
Ddm, Dsm, Ssm, Sm.
diadakan 
di Crown Impreal Hall,
Kuching, Sarawak
pada 24/7/2011,
Ahad.
Kehadiram lebih 140 penerima anugerah.
Warga Akademi Taipan181 bersama Cdm Kartini.
Cdm Kartini bersama dengan warga akademi taipan181. sentiasa menjadi yang terbaik dan gunakan peluang yang terhidang untuk ubah kehidupan sekeluarga. peluang bukan selalu datang.
Kita tak buat perubahan, kehidupan sama je. 5, 10 tahun akan datang pun tetap sama.
Pasangan hebat dari Sabah. Cdm Siti Rahmah dan Dsm Tam. Mana ada peluang, kat situ mereka muncul. Rebut peluang, terhidang. Networknya semakin subur. Paling penting fokus pada perniagaan dan lihat pada kelebihannya dan jangan fokus pada kelemahan/kekurangan. Masih setia bersama akademi taipan181, apa pun ribut melanda.
Cdm Pah, Cdm Inda, Cdm Shila, Ddm Wada, Cdm Asiah dan Cdm Siti. Anggung bergaya. Kejar rezeki melimpah ruah, tapi tak lupa pada Pemberi rezeki.
Cdm Kartini bersama Ngoi, Manager hai-o branch kuching. sentiasa ceria, banyak membantu warga akademi taipan181 berniaga. ilmunya cukup hebat. komunikasinya juga hebat. sekali jumpa, pasti teringat. bersedia membantu bila-bila masa. seronok bantu dan lihat orang berjaya.
Cikgu Maxwell, Cdm Kartini dan Tameze.
Pertemuan lepas majlis anugerah. Cdm Kartini beri suntikan semangat. Ramai juga yang pertama kali jumpa. Ada juga yang masih kecewa, ditkelentong upline. Semalam telah diselesaikan segala kekusutan itu. Sekarang ni terus gempur, strategi baru bakal merubah langskap perniagaan kita. Mereka semakin yakin dengan perniagaan ini. Mereka semakin yakin dengan potensi yang mereka miliki. Gempur dan terus gempur. Akademi Taipan181 sedia membantu. Cdm Asiah, pandulah mereka menuju ke Pulau Impian.

 
Bersama Encik Tan Kai Hee.  Terpancar wajah ceria, bila bersama akademi taipan. Warga Akademi Taipan181 yang hadir majlis penganugerahan. Sepatutnya lebih lagi tapi ramai cikgu-cikgu ada kursus hari isnin. Jadi ramai tak boleh hadir. Jarak perjalanan jauh. Dimana ada kemahuan di situ ada jalan.
Romi, bakal Cdm. Penuh semangat. Ada ghairah nak berjaya. Bersama dengan geng-geng, balak merubah wajah akademi taipan 181 sarawak.
Cdm Kartini bersama mereka yang hadir.
Cdm Kartini bersama dengan salah seorang penerima anugerah semalam. Cdm Siti terbang dari KK untuk bersama-sama dengan rakan kongsi. Dengar cite selama 4 hari berada di Kuching.
Jejaka hebat warga akademi taipan. ambil kesempatan untuk bergambar dengan Cdm Kartini, Cdm Roshila dan Cdm Asiah.
Ini lagi penerima anugerah semalam. Happy, penat lelah dihargai oleh pihak syarikat.
Sesekali berkumpul, seronok juga. Masing-masing bergaya sakan. Majlis semalam menyuntik semangat buat mereka untuk terus bersama-sama akademi taipan, mengutip sebanyak-banyaknya wang dari hai-o. Ada yang aku kenal dan biasa, ada juga yang tak kenal. Mungkin dari luar Kuching. Apa-apa pun mereka tetap warga akademi taipan181 yang aku sanjungi semangat juangnya.
Sempat lagi bergaya, sebelum naik pentas. Tameze, Maxwell, dan Mus. Cdm roshila bersama 2 lagi penerima anugerah semalam. perjuangan belum selesai.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger