Jom Follow

Khamis, 21 Julai 2011


dah sampai KL
dah boleh rebah belakang.
dah boleh tidur.
rehatkan minda dan badan,
esok kembali bertenaga.
esok kembali bekerja.
esok kembali happy.
masih ada tugas yang belum selesai.
hari-hari ada kerja.
hari-hari ada perkara kena siapkan.
inilah kerja aku.
kerja seorang netwoker sepenuh masa.
sediakan prospek utk appt seterusnya.
jumpa prospek, kongsi peluang terbuka.
leraikan yang terbuku dalam minda prospek.
itu kerja utama seorang netwoker.
bila hari-hari buat, jadilah netwoker terhebat.

baru sampai dari safira club.
dah 1 bulan tak jenguk group kat sana.
wow! 
masih meriah,
masih panas.
kali ini aku bersama
cdm kartini dan cdm muhammad razali.
cdm kartini beri kata-kata aluan.
semua boleh.
semua hebat.
buat jangan berhenti.
income pasti lumayan.
cdm muhammad razali bagi ice breaking.
macam biasa. kenapa pilih akademi taipan.
dah lama tak berkongsi ilmu dengan warga taipan181 utara.

tidur dulu.
dah jam 4 pagi.
kan terlewat solat subuh pulak.
seeloknya solat subuh berjemaah kat surau.
mesti baru jadi.
kalau sekadar harap, 
memang susahlah.
lepas subuh,
bacalah beberapa muka surat al-quran.
kalau 1 juzuk, lagi bagus.
bukan susah pun, 
kalau nak. bg yang kerja sendiri
memang boleh.....
bukan ada kerja pun pagi-pagi.
aku pun kadang-kadang buat.
kadang-kadang tak buat.
tak ada disiplin. 
gitulah jadinya.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable