Jom Follow

Khamis, 14 Julai 2011

Projek 3K. Call jemput datang...


Tak ada gunanya mulut 
bising murai gila
kalau tak pandai mengumpat
macam manusia..

Ikutlah resmi padi,
makin menunduk ,makin berisi.
Jangan ikut resmi sesetengah orang,
belum kahwin dah ada isi.

Orang yang pintar 
boleh memancing tanpa umpan.
Orang yang bijaksana boleh
memancing tanpa joran.
Tapi kedua-duanya 
boleh dipancing dengan wang.

Mula-mula menapak, banyak rintangan dan dugaan yang datang. Tapi kita teruskan jua perjalanan yang telah kita mulai, sehinggalah kesaat ini. Nak sampai/capai tahap ini bukan suatu yang mudah, tapi nak kekalkannya lagi payah. Perlukan disiplin yang tinggi baru boleh maintain..
Dah janji nak datang. Last-last tak jadi. Macam-macam alasan. Dah la hanya 1,2 tu je yang cakap nak datang. Namanya buat mlm. Orang tak jadi datang tu terlalu biasa. Tak payah dok sedih-sedih. Jumpa lain, kongsi lain pulak. Masih ramai lagi di luar sana yang belum kenal/tahu apa itu Premium Beautiful.
Datang jangan tak datang. Lambat pun datang, janji sampai. Tengok sendiri. Tak tipu punya. Program untuk kita semua,
Datang sekejap pun tak apa. Malu? Lepas tu kita jumpa kat luar. Janji datang.....
Dah datang, tapi salah tempat pulak. Dah cakap majlis berlangsung kat Mines Wellness Hotel, kenapa la gi USJ Taipan. Macam-macam cabaran.
Sebahagian dari Urusetia Majlis Pelancaran Projek 3K, bergambar bersama tetamu jemputan, Mek Salam Pantai Timur. Kerjasama semua menjadikan pelancaran begitu lancar dan semua ada tugasan masing-masing. Pengerusinya Cdm Kartini. Tak jemu-jemu berusaha cari jalan nak kekalkan momentum meniaga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger