Jom Follow

Jumaat, 22 Julai 2011

Servis treadmill

tak pernah servis,
sejak beli lagi.
beli dari fitness shop,
Alamanda putrajaya.
8/5/2007.
Horizon Treadmill T122-6,
punya nama.
dah lama tu.
masuk 4 tahun.
rajin main.
beberapa bulan.
malas tengok saja.
tengok dgn simpati.
tuannya 'malas'.
tuannya tak sayang diri.
tuannya tak jaga kesihatan.
orang yg dtg servis.
semalam saja ada 6 tempat.
sibuk juga tu.

dah byk berjaya pada kami sekeluarga.
cuma main tak konsisten je.
malas punya pasal.
tak payah bagi alasan lain.

kena gunting;t/beltnya.

kat bawahnya rosak. dah haus kot.

Alamak; berabut sakan motornya. macam-macam ada, patutla.


t/belt kena ganti baru. kosnya lbh kurang rm700. lambat pulak tu..
sape-sape yang beli.
sape-sape yang ada kat rumah.
sape-sape sayang tubuh.
gunakanlah, jgn dok berabut.
bila sakit, sesal pun dah tak guna.
penyakit datang kita tak sedar.
tahu-tahu dah parah.
kosnya lagi banyak kena..
beringat sebelum kena.
 
aku dah rasa.
kos ubatan bukan sikit.
rabu lepas,
aku ke bertam penang,
ambil ubat.
kencing manis dan gout,
cecah rm 550.
itu untuk sebulan.
sampai bila..
aku tak tahu...
aku tak tahu...


 

1 ulasan:

  1. Assalamualikumk tuan, kalau boleh saya nak mintak no contact org yg servis treadmill tu

    BalasPadam

Powered By Blogger