Jom Follow

Sabtu, 29 Januari 2011

MLM7- Semua Masuk, Nak Ajak Sape?


salam

sabtu
29/1/11
hari ke 29

gelap cerah, gelap cerah, gelap cerah. dah lama aku dalam bidang ni. cecah 10 tahun. tak takut ke berenti kerja. mlm tak lama booomnya. lepas tu senyap. kalau tak pun bila semua orang dah masuk. nak ajak sape lagi. dah habis orang. ye ke orang boleh habis. betul ke semua orang akan masuk.

jumpa orang baru. jenis yang banyak tanya. itu juga yang ditanya. bila semua orang dah masuk. nak ajak sape lagi? bila semua orang dah pakai penapis air. sape lagi yang nak beli?

susah nak jawab. susah nak cakap. perlukah jawab? bolehkah buat-buat tak tahu je. biarkan tertanya-tanya. kalau jawab mereka akan masuk? masuk dan buat gile-gile? aku rasa dia mati meniaga dulu, sebelum terjadi hal tersebut. mati dulu bro.. he.. he.. he..bikin poning kopalo lagu nii. kalu semua orang tanya... mati beragan aku..
kalau orang tanya anda macamana mau jawab.


aku dah lama buat. ada orang lagi lama. ada lagi yang lagi lagi lama. lagi lagi lagi lama pun ada. masih buat. masih bertahan. masih berniaga. masih bawa balik duit. pitis masih dapat dari mlm. masih sara keluarga dengan meniaga mlm. masih beli harta dengan duit muit melalui mlm.


tengok aku sudahlah. lama tapi masih boleh berniaga. tak ada masalah nak sponsor orang. masih ada yang tak tahu mlm. masih ada yang tak pernah dengar hai-o. boleh buat lagi. meniaga je... tak payah dok pikir soal-soal gitu. halang kita berjaya je.

malaysia belum habis. indonesia dah kembang. lepas ni india pulak. satu dunia boleh meniaga. mana boleh habis. nak kaya memang boleh. makin luas lapangan kita nak bertempur. jangan mati dulu...he he ..he..

senang cite. tak habis. tak berhenti orang masuk. penapis air masih boleh jual. masih ada orang nak. belum slow penapis air, timbul pulak biozone food purifier. makin sibuk gamoknya. makin ramai pembeli gamoknya....


ada hidup. ada mati. ada lahir.
ada mati meniaga.ada koma meniaga.ada gile meniaga. macam-macam ada. 
jom buat duit. jom jadi kaya. semua orang nak kaya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable