Jom Follow

Sabtu, 29 Januari 2011

MlLM6-Think Big


salam.
 
Sabtu,
29/1/11
hari ke29.

syukur kerana masih hidup. masih dapat tingkatkan ketakwaan pada Allah. dapat teruskan misi hidup. dapat teruskan perjuangan. masih ada masa untuk jadi lebih hebat. masih boleh minta maaf atas ketelanjuran semalam.
 
aku pun ceria pagi ini. seronok. bahagia. katanya ada 2 appt hari ini. doakan melekat. bulan ni dah tak sempat. masuk bulan depan bro. tahun 2011 ni, sentiasa ada appt je. mudah dapat prospek baru. mudah dapat rakan baru. mudah buat closing. syukur. harap-harap sepanjang tahun. insyaalah.
Penuh dan dengar penuh minat.
 Kelas di Safira Club, dah 2 tahun lebih.Masih bertahan. Masih ramai yang datang. Masih ramai yang mahu berniaga. Masih ramai yang mahu kaya.
 
awal tahun hari tu. cdm paling sibuk. appt penuh. lepas je seminar terhebat 2011; fight to cdm. ddm dan dsm pulak sibuk. ke hulu,ke hilir. appt penuh. hinggakan 2 appt serentak. mana satu nak pi. mana mahu pilih bro. syukur. kelas-kelas penuh. malah tertunggu-tunggu nak gi kelas. mana tahu, tahun 2011, tahun kegemilangan kita semua. meniaga menjadi-jadi.

semalam aku hadir ke kelas Cdm Yan. perkongsian oleh cdm zool. banyak dapat. dapat tips mahu bertahan. sentuh pasal kitaran mlm. harap meniaga ini sentiasa cerah. makin lama makin cerah. jangan pulak semakin lama semakin malap. mesti ada yang tak betul tu. mlm ada perniagaan yang dibimbing. diberi ilmu sepanjang hayat. ilmu ini diberi secara percuma oleh Akademi Taipan181. ingat akademi taipan, akademi yang bina usahawan mlm sehingga berjaya. sehingga jadi jutawan. insyaalah. 
meniaga ini perlukan impian. aku buat kerana nak capai impian. bukan aku buat kerana orang suruh. aku buat kerana mu(impian) dan anak-anak ku.
Cdm Otai, berkongsi ilmu dengan kami yang masih hijau dalam meniaga mlm ini. salah dan silap adalah lumrah bagi yang sedang belajar.jangan marah...
 
think big, walaupun income belum besar. think big, walaupun meniaga belum jadi. think big, walaupun network belum ada. think big, walau sehari baru join. think big. think big. think big. jangan malu untuk think big. langkah mula menjadi cemerlang. mesti berani untuk think big. biarkan mereka yang ketawakan kita punya impian.
 
impian wajib ada. kena ada bila nak capainya. jangan main cakap je. 'aku pada atau sebelum 31/5/2011 mesti jadi cdm.' ulang sehingga 16 kali sehari. cakap pada diri dengan penuh semangat. jangan cakap,lepas batuk ditangga je. memang tak jadi.
 
'aku pada atau sebelum 31/5/2011,kereta bmw merah mesti berada dalam tangan aku'. cakap, ulang lagi dan lagi. tak lama anda akan capainya.

dah berimpian mestilah buat perancangan. mesti buat. bagaimana nak capainya. bagaimana nak dapat income. ini pun kena belajar betul-betul macamana nak buatnya sampai jadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger