Jom Follow

Ahad, 17 Jun 2012

Team Building:BBQ

Team Building.
Akademi Taipan181.
16 dan 17/6/2012
Nak naikan sales.

Aku share gambar2 ni ketika acara bbq.
Kami sampai agak lewat.
Bertolak lepas maghrib dari rumah.
Urus si amar dulu.
Tak berapa sihat 2,3 hari ini.
Wow! Wajah-wajah enjoy. Kekenyangan.
Makan sambil kenal mengenal. Sembang-sembang sesama peserta. Macamana nak jadi CDM tahun ini. Mereka bakal terbang ke LOPA.
Dapat suntikan ilmu dari CDM-CDM hebat seperti CDM Hanim, CDM Anum, CDM Shahril serta CDM Kartini. G15@G10 telah menjadi fenomena baru. Dah ada sahabat Akademi Taipan181 terpukau dari jauh. Tertanya-tanya apa itu G15@G10.
Kejayaan milik semua orang. Kejayaan luar biasa, hasil dari usaha luar biasa. Orang berjaya suka buat, apa yang orang gagal tak suka buat. LOPA, tak sabar nak fly. G15@G10 pencetus revolusi Akademi Taipan181.
Yes!Yes! Aku pasti berjaya. Aku pasti meletop. Aku pasti booom. Aku juga mahu seperti kamu. G15 atau G10. LOPA pasti capai. Dapat 2 tiket. Lagi baik.
Nun di sana sesi sambung nyawa, selepas melantak sakan..
Kutip/sedut/kongsi ilmu dengan CDM Hazrizal. Bagaimana CDM Hazrizal close G15. Tanya skill CDM Hazrizal. Bulan mei 2012 banyak dapat pakej G15.
 Apa yang pastinya semalam.
Semuanya enjoy.
Semuanya gembira.
Makanan cukup.
Tak larat nak makan.

Paling penting.
Saling kenal mengenal.
Dapat kutip ilmu dari yang lebih arif.
Macamana nak besarkan meniaga.
Macamana nak besarkan group.


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger