Jom Follow

Khamis, 7 Jun 2012

Jutawan Senyap: Maggi Celup!!

Gerai Sepakat.
Cite memboyot.
Kisah melantak.
Kisah tambah lemak.

Dah itu yang aku suka.
Dah itu yang aku minat.
Cari duit, makan...hi!hi!hi!
Meniaga...Makan.
Sakit makan ubat...
oooopppps.
Garam buluh dah ada.
Makan je...
 
Cite pasal makan lagi.
Kat mana?
Jual apa?
Sedap ke tak?

Lokasi gerai ni.
Wakaf Mek Zainab.
Opposite Zukini Nasi Kukus

Maggi celup.
Mee celup. 
Nasi air.
Nasi air special.

Memang tip top.
Sedap sangat-sangat.
Rugi kalau ke KB tak singgah sini.
Penuh, kalau singgah ketika orang rehat tengahari.
Lagi lama tunggu, bila ramai yang bungkus. 
 

Masa balik kampung hari tu.
3 hari berturut-turut aku singgah sini.
Memang puas makan.
Pilihan aku ialah maggi celup.
CDM Kartini memilih untuk menikmati nasi air.

Harganya murah.
Nasi air special hanya RM3.
Maggi celup hanya RM2.50
Mana nak cari, murah dan sedap.

Buka jam 11 dan tutup bila habis....
Ni dia penggemar mee celup..DSM Wan.
Tengokkan orang ramai.
Tak lama bisa jadi jutawan senyap.
Mana tau dah jadi, aku je baru tahu kewujudan gerai ni.


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger