Jom Follow

Ahad, 24 Jun 2012

Selayang Capital....

Hari khamis malam, lepas maghrib
Kami tuju arah Selayang melalui LDP.
Bantu group DDM Syukri.
Mereka setkan appointment.
Upline tak boleh turun, jadi kami yang gempur.
Seronok bantu orang yang berubah hidup.
Seronok bantu orang yang punya matlamat dalam hidup.
Seronok bantu orang yang punya keinginan menyenangkan orang tua mereka.

Gerai depan Selayang Capital. Kat sini lebih senyap sikit kalau nak dibandingkan dengan Kedai Mamak, tak jauh dari sini. Tempat CDM Kartini convince prospek geng Selayang. Ada 3,4 orang. Sayangnya dalam tu ada yang negatif. Negatif ni biasanya lebih dominan pengaruhnya. Bisa negatifkan orang positif. Aku memilih sudut sunyi sikit, nak fokus pada aku punya bacaan. Sini lebih

Jejantas menuju Hospital Selayang dari tempat aku lepak sambil baca buku. Ramai juga pelanggang kat sini. Pelanggan boleh jadi bakal prospek. Lebih ramai, lebih bagus. Janji kita mulakan komunikasi dengan mereka.

Ini port ke-2 aku selepas gerai depan Selayang Capital. Kedai Mamak. Bukan apa, aku ke sini nak guna toilet je...hi!hi!hi! memandangkan CDM Kartini masih ralit convince prospek, aku minum dulu.hi!hi!hi!

Ini prospek ke-2. Pengalaman beberapa kali gagal, membuatkan dia lebih berhati-hati dengan MLM. Tapi tetap positif dengan peluang yang akademi tawarkan. Ingat kita tak boleh dengan masa lalu tetapi kita mesti belajar dari masa lalu. Mana tahu dengan bimbingan akademi, dia boleh terbang tinggi.


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger