Jom Follow

Sabtu, 23 Jun 2012

Kartini Datang Sabah..

CDM Kartini bertandang ke Sabah.
Nak jumpa singa-singa Sabah.
Tak sabar nak bertemu dengan mereka.
Tak sabar nak dengar ngauman mereka.
Tak sabar nak tengok mereka sibuk kembali.
Tak sabar nak tengok mereka ligat ligan.
Seluruh Sabah akan turun....

KK kubu akademi.
KK, jangan tinggal.
Jangan kata KK tak boleh buat.
Jaga kubu, betul-betul.
Bukan orang KK tak nak.
Kita yang tak pi jumpa, mereka yang nak.
Kita yang tak set appointment dengan mereka.
Kita yang tak share peluang dengan mereka.
Orang KK, amat positif dengan peluang buat income.

AirAsia. Macam-macam orang kata. Macam-macam orang marah. Macam-macam orang beri label. Tapi orang tetap serbu. Orang tetap naik... Begitulah Hai-O. Macam-macam orang kutuk. Macam-macam orang sindir. Tapi tiap-tiap hari ada orang join. Tiap-tiap bulan orang dapat income besar...Tapi ada juga yang tak dapat income. Kenapa? Tak buat, jawabnya. Tak share peluang dengan prospek. Masuk dan senyap sunyi. Masuk saja. Kerja setelah masuk tak buat.
LCCT. Tunggu nak terbang. Tak sabar nak kongsi LOPA dengan singa-singa 'Negeri Di Bawah Bayu'. Kami tahu, orang Sabah memang kental. Orang Sabah memang boleh. Dah terbukti kehebatan mereka. Dah terserlah keunggulan mereka. Dulu boleh, kini juga boleh. Malah kini mesti lagi boleh. Dah tak ramai yang buat. Dah kurang saingan, tapi ramai yang tercari-cari produk Hai-O. Kempen LOPA sedang berjalan, lagi ramai yang akan join. Kerja semakin mudah. Kat sini kami terjumpa dengan orang syarikat...Nak ke KK. Program MUS...
Atas flight, sempat lagi baca buku, panduan memborong di Guangzhou. Maklumlah orang tu nak gi Guangzhou. Tambah ilmu sebelum shopping sakan di Guangzhou. Mana nak pi. Macamana nak pi. Apa yang nak borong. Semua ada dalam buku ini. Sape-sape yang akan ke Guangzhou, tu elok sangat kalau dapatkan buku ini sebelum terbang ke sana. Harganya murah je. Boleh dapat kat mana-mana kedai buku MPH dan Popular.


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger