Jom Follow

Sabtu, 23 Jun 2012

Suzuki Boulevard; Teruja Aku.

Motor.
Aku jumpa masa rehat MUS KK.
Jumpa brader kita, yang minat motor.
Aku nampak, terus tegur.
'Cantik motor.'
Mesra-mesrakan dengan stranger.

WVW 2480.

SUZUKI BOULEVARD. 1.8CC.

Memang Gah. Memang hebat.

Aku abadikan foto ini bersama empunya motor tersebut.
Tuan punya motor ni Asmadi(40)
Seorang guru yang mengajar di SMK Chinta Mata, Tenom.
Asal Arau Perlis. Dah 7 tahun merantau ke Sabah.
Dah kahwin, isterinya juga seorang pendidik, asal Bachok Kelate.

Dia datang KK.
Nak ziarah anak yang sedang belajar di SMA KK. Tingkatan 1.
Bermalam kat KK, malam ini. Esok ada kenduri geng motor.

Aku sempat kongsi kisah aku buat Hai-O.
Tak berapa tahu, bila aku sebut Bio Aura.
Memang biasa dengan Bio Aura...

Aku datang KK.
Jumpa rakan kongsi...

Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger