Jom Follow

Isnin, 11 Jun 2012

LOPA: Ramai Terbakar...

Aktiviti aku seperti biasa. Hantar baby ke sekolah. Balik rumah. Breakfast. Beli nasi warung tepi jalan atau kedai mamak atau kedai bangla. Pilih mana berkenan. Hari ini aku pilih kedai bangla(isterinya melayu). Nasi goreng dan segelas kopi jantan.

Lepas breakfast. Aku balik rumah. Update blog sambil baca buku. Habiskan apa yang belum habis. CDM Kartini sibuk call bakal-bakal prospek. Tak call, mana boleh buat temu janji. Hasil dari call pagi tadi. Dah dapat 2,3 appoinment. No phone tu, dapat semalam.

CDM Kartini benar-benar terbakar dengan LOPA. Tak senang duduk. Benar-benar kota apa yang dikatakan semasa pantang. Habis pantang pulun 'gile'. Nak ke LOPA, mesti qualify sendiri. Nak qualify, mesti ada kaki baru. Mesti kaki baru. Mesti taja kaki baru. Mesti! Mesti!Mesti!

Semua kaki dah CDM. Dah tak boleh kira. Jadi sebagai suntikan motivasi untuk terus bekerja. Setiap kali pakej melancong. Mesti bina kaki baru. Semakin banyak kaki, semakin kukuh kita punya empayar. Semakin banyak kaki jadi CDM, semakin ampuh kita punya empayar.
 
Dah CDM. Kerja macam SM. Sibuk share peluang. Call situ. Call sini. Nak share peluang. Nak kasi duit besar. Nak bagi hidup senang. Bukan untuk kita senang tapi prospek senang. LOPA lebih mudah, ajak bakal prospek jumpa. London dan Paris kota idaman semua manusia. 
Aku baca buku ini di Perpustakaan Tun Uda.
 
Ajak prospek join. Kalau prospek laju, biarkan. Jangan pulak sibuk nak sekat. Kita kena sponsor yang baru. Baru kita sentiasa cari prospek. Meniaga jadi menjadi-jadi. Hayat meniaga infiniti. Income sentiasa masyuk..
 
Bisness 100 keping. Sekejap je habis. Bagi-bagi bila jumpa stranger. Semua yang CDM Kartini bagi tu ambil. Ada kalanya sempat lagi borak-borak. Bila dah borak, terus ofer pakai PB. Cite kebaikan pakai PB. 
 
Panjang pulak cite aku ni. Lepas update blog. Aku gi Perpustakaan Tun Uda. Baca buku. CDM Kartini jumpa prospek bersama rakan niaganya. Jadi aku tak payah ikut. Dekat-dekat sini je. Bila jauh, baru aku ikut. Baru aku follow. 

Semakin seronok. Semakin enjoy. Semakin ramai yang nak join. Semakin ramai yang dapat income 4,5 angka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable