Jom Follow

Rabu, 27 Jun 2012

3 X Datang Kelas Dah DSM.

wow!
Hebat.

12 Jun 2012. Kali pertama aku kenal Yus dan Lin. Lihat gambar ni. Kat parkir kereta depan stokis Ng, CDM Jai bentangkan MP. Dari situ, beralih pula ke stokis Ng, untuk keadaan yang lebih selesa dan lebih tenang. Pilih untuk datang/ikuti kelas malam tersebut, ternyata menjadi titik tolak kepada mereka untuk bergabung dengan akademi taipan181. Bina hidup lebih indah.
19 Jun 2012. Minggu lepas tu, datang kelas. Ambil barang. Dah ada yang nak. Dah ada yang mahu. Tak susah sangat nak edarkan. Benda molek, sape tak nak. Buka mulut je. Insyaalah ada yang mahu.
26 Jun 2012. Belum habis Jun. Dah cecah DSM. Masih ada lagi masa. Jump ke DDM. hi!hi!hi! Mana tahu, lepas ini ada lagi pencapaian hebat oleh pasangan ini. Capai CDM dalam waktu terdekat. Sama-sama kita tunggu. Dengan bimbingan CDM Jai dan CDM Haryati tak ada yang mustahil.
Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable