Jom Follow

Rabu, 23 November 2011

Rutin Skalo. Buat Sokmo.

Sahabat Blog.
Sahabat biz.


Hari ini macam biasa.
Rutin skalo.
Teruskan kerja yang biasa.
Kerja yang hari-hari buat.
Kalau tak buat, hari tersebut tak lengkap.

Apa kerjanya?
Dok cakap sajo.
Kerja selepas convince prospek.
Apa lagi kalau tak pasal urusan dana.
Isi borang dana, setelah dapat semua dokumen yang diperlukan.
Slip gaji, KWSP dan statemen bank.
Ada mudah dapat, ada susah dapat.
Paling penting kena sabar buat kerja ini.
Baru boleh berjaya.

Lepas tu, hantar dokumen ke pihak terbabit.
Tunggu apa keputusannya.
harap ok dan prospek pun juga ok.

Ada 5 dokumen yang kena isi.
Lepak kat Restoran Al Munawarah.
Aku ambil kesempatan baca buku.
Lama juga baru settle semua.
2,3 jam juga la.
Ke sana pun dah lewat.

Lepas solat subuh.
Sambung tidur sikit, hingga jam 9 pagi.
(jgn amalkan selalu)
Semalam sejam je dapat tidur.
Layan bola dan layan cite biz.

Setelah bangkit.
Gi berakfast dulu.
Pekena nasi lemak dan nasi belauk.
Beli dan gi makan kat kedai Rejab.
Selepas anugerah hari itu.
lain macam je semangat.
nak tidur pun susah.
dok pikir pasal biz.
nak lonjak lagi cepat.
tak nak terkedek-kedek.
tak nak terkemut-kemut.
Lambat sampai ke destinasinya.
Rugi.

Jam 3 petang baru balik.
Apa lagi, tidur sikit lagi.
(ini pun jgn selalu buat)
Malamnya ke kelas.
Kelas pun semakin menarik.
Semakin ramai yang hadir.
Semakin ramai yang bangkit kembali.
Semakin ramai prospek yang hadir.
Semakin ramai yang nak ubah hidup.
Semakin nak selesaikan sesak hujung bulan.
Semakin ramai nak kaya, la senang cakap.
Semakin ramai nak hidup berduit.
Semakin ramai nak hidup duit berkepul-kepul.
Semakin ramai nak memiliki rumah dan kereta idaman.
Semakin ramai percaya pada Akademi Taipan181,
boleh bantu mereka capai itu semua. 

Nak cuba?
Nak try?
Nak dengar?
Boleh....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable