Jom Follow

Isnin, 21 November 2011

Ahad!!

Sahabat Blog.
Sahabat Biz.

Sebelum bergerak ke USJ Taipan. Sempat berpose dengan Amar.

Kamarudin dokong Amar. Cepatnya masa berlalu. Dah besar.
Ralitnyo dok baca paper. Ada berita menarik. Boleh kongsi. Banyak. Kejayaan terletak pada kerja keras. Action. Bukan dok cakap saja.

Best! Kelas. Fight!Fight! Vietnam menanti. Jangan-jangan dah sejuk. Mana boleh sejuk begitu mudah. Vietnam pasti ramai yang layak. Buat, baru rakan kongsi akan buat. kalau sekadar cakap, keluar api pun rakan niaga x buat. tapi kalau kita buat, pasti rakan niaga akan ikut buat. satu bulan, kita dapat 3,4 pakej. pasti rakan niaga tak senang duduk. macam cacing kepanasan. mereka pasti bertindak sekurang-kurangnya menyamai dengan apa yang kita dapat. malah lebih lagi.

Masing-masing sibuk. Dok baca..
Cikgu Maxwell dan Cdm Zefry pun ada. Maaf tak sempat nak sembang. Banyak benda yang nak disembangkan. Banyak hal yang nak dibincangkan. Macamana nak letupkan Sibu. KL boleh. Sibu pun boleh. Atasi segala halangan dengan penuh hikmah. Cuti sekolah dah mula. Mula bertindak. Pastikan Vietnam layak terbang. Bukan diri sendiri sahaja yang layak. Rakan niaga juga layak. Lihat momemtumnya selepas gi melancong. wow!

Sentiasa kongsi ilmu. x kira masa. x kira tempat. tanya je cdm jai. pasti anda akan dibantu. Tahniah dan terima kasih yang tidak terhingga buat cdm jai dan cdm yati.
Mudah dan ringkas. Paling penting kerja turun padang. Turun convince prospek. Turun menaja. Turun buat demo. Kena buat macam sm baru. gerak kerja macam sm baru. lihatlah hasilnya nanti. x boleh, relax lagi.. Suhu semakin panas. Cepat bertindak. Kelak kita ketinggalan dan tak mampu ikut train orang lain. suksess dalam tangan. Nasib baik, berada dalam usaha sendiri.

Action!Action.Action. Motivasi terbaik, adalah diri kita sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger