Jom Follow

Jumaat, 25 November 2011

PB; Pilihan Ramai.


Sahabat Blog.
Sahabat Biz.

Baru sampai rumah.
Gi demo kat Ampang.
Flat Seri Nilam.
Ada orang nak cuba PB.
Terkesan  dgn kehebatan PB.
Bila dengar kehebatan,
mana boleh sekadar dengar sahaja.
Mesti memilikinya.
Itulah yang terjadi tadi.
Gi pakaikan orang PB.
Rezeki hujung2 bulan.


Cdm Kartini gi demo. Aku sempat makan malam kat food court. Pilih tomyam. Lain-lain gerai, macam gerai Indo je. Aku dok makan pun, macam salah tempat je. Seolah-olah di Medan. Di kelilingi oleh warga indonesia. Ada Ic ke. Ada permit ke. Itu aku tak tahu. Malas nak ambil tahu. Tak ada faedah buat aku. Biarlah mereka nak cari rezeki. Jangan kacau kita sudahlah.

Lepas makan tomyam. Cuba pulak jamu. hi!hi!hi!. Mana boleh tahan, kalau ada kedai jamu. Mesti makan punya. Itulah akibatnya mencuba. Dah cuba. Serasi pulak dengan jamu.
Aiman bersama buku terbarunya. Beli kat IOI petang tadi, sebelum ke Ampang. Harap2 sampai besar, minat dengan buku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable