Jom Follow

Khamis, 24 November 2011

Bertemu Tun Dr. Mahadhir.

Sahabat Blog.
Sahabat Biz.

Perkongsian hari ini.
Sekadar catatan biasa-biasa.
Untuk diingati dihari muka.
Sejarah hidup aku dan keluarga.
Destinasi aku tengahari tadi. Berjaya Times Square. Jam 1 tengahari. Convince prospek rakan niaga. rakan niaga tak boleh datang. jadi, sebagai upline yang prihatin, kami turun ke sana. lagi pun dah lama tak ke sana. boleh juga cuci-cuci mata. tengok manusia KL.

Persingahan aku hari ini. Borders express. bukunya banyak, tapi kalau nak dibandingkan dengan kedai buku borders, sikit kurang la. banyak sangat. tak tahu mana yang nak.

Inilah santapan minda aku hari ini. dah lama aku dok cari. kat sini pulak terjumpanya. apa lagi, terus rembat je. buku puisi. sekejap je dah boleh habis. ini untuk tambah koleksi aku.
Cdm Kartini bersama Tun Dr. Mahadhir Mohamad. Tak sangka boleh jumpa dan mintak nak bergambar. Terjumpa di Restoran Rasa Utara, Berjaya Times Square. Dok sebelah meja. Apa lagi, sebelum belah, mintak bergambar dulu. Citenya kat aku. Aku biasalah pusing2 sambil baca buku. seronok sakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable