Jom Follow

Khamis, 8 April 2010

Aku Tolak Tuah

Kalau aku undur diri, aku tolak tuah,
kalau aku buat tak sungguh-sungguh, aku tolak tuah,
kalau malu jumpa prospek, aku tolak tuah,
kalau malas jumpa rakan kongsi, aku tolak tuah,
kalau jarang datang kelas, sengaja tolak tuah,
kalau tak bertanya pada mentor, aku tolak tuah,
kalau kedekut berkongsi ilmu dengan rakan kongsi, aku tolak tuah,
kalau dah rasa pandai, aku tolak tuah,
kalau dah rasa serba tahu, aku tolak tuah,
kalau asyik bergosip, aku tolak tuah,
kalau dok salahkan upline, aku tolak tuah,
kalau dok salahkan dline, aku tolak tuah,
kalau dok salahkan sideline, aku tolak tuah,
kalau aku tak jujur meniaga, aku tolak tuah,
kalau aku tak buat transformasi, aku tolak tuah,


Oleh itu buatlah meniaga ini dengan sungguh-sungguh, penuh minat, penuh keikhlasan dan dengan kecintaan, kita berada dalam golongan orang bertuah. Think big, You can do it.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger