Jom Follow

Rabu, 21 April 2010

alasan

biasa dengar ini;
1- kau berjaya aku ikut, nak tengok lama mana kau boleh bertahan.
2- kau bawa bmw depan ni aku jilat tayar.
3- muka mu ni bukan muka orang kaya.
4- aku dah cukup, dah selesa
5- duit banyak pun mati jugak
6- duit bukan boleh bawa mati
7- malas nak tubik-tubik
8- aku tak dok sain/kawan
9- semua rumah dah ada penapis air, nak jual mana lagi
10- sain aku ramai doh yang masuk, aku nak taja sapo lagi
11- aku sibuk, kerja banyak.
12- mlm ni panas sekejap je, pah tu mati
13- mlm dok mengaya orang atas.
14- masuk lambat, susah nak berjaya. kalau awal-awal, aku masuk.
15- skim piramid dok menipu orang
16- lama-lama tepu, semua orang masuk
17- anak nak periksa tahun ni
18- banyak masalah, nanti selesai aku masuk.
19- kat pejabat aku 4,5 orang dah masuk. tak berjaya pun
20- malu nak jumpa dengan orang
21- tak pandai cakap.
22- tak pandai bawak kereta
23- pasangan tak sokong buat mlm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable