Jom Follow

Selasa, 20 April 2010

myvi vs keta bintang

kita jangan risau dengan apa yang berlaku sekarang. ini proses penambahbaikan dalam meniaga kita. jangan bayangkan hal-hal negatif. nanti hal-hal tersebut akan betul-betul jadi. saya dengar desas desus meniaga akan menurun, income jatuh dan masalah-masalah lain akan datang. percaya pada saya. percaya pada kami yang dok meniaga ni 7,8 tahun. meniaga kita tak akan jatuh, kita mampu pertahankan apa yang kita ada. mampu bayar semua kos-kos tersebut. masih boleh berimpian besar lagi. bertenang dan meniaga betul-betul. dulu kita jual mercedes tapi sekarang kita jual myvi. mana lebih banyak laku. tentulah myvi. wpun komisin myvi kecil tapi kuantiti terjual tentulah lebih banyak. murah dan ramai yang mampu beli.% lebih tinggi lagi. cuma jumpa lebih ramai orang je. dulu mercedes tak ramai yang mampu, walaupun komisinnya tinggi. walaupun komisin 5 myvi baru sama dengan komisin mercedes. tak apa kita buat je. saya yakin dengan keupayaan anda semua. bayangkan yang indah-indah akan berlaku pada diri kita.
kalau ada yang dok cakap-cakap negatif, cepat-cepat jauhkan diri. kita dok dengar kita pun jadi takut. apa nak takut, benda belum jadi lagi. masih samar-samar. kita patut dengar/cakap hal-hal positif saja. meniaga ni nak lagi besar. siapa yang tak nak berubah dan banyak merungut, memaanglah koma. hidup adalah pilihan kita. kita menentu masa depan kita. selagi hayat ada kita jangan mengalah dan tak ada niat sedikit pun nak mengalah. peluangg terbuka depan mata. peluang buat duit jelas dan terang. cek kosong yang kita dapat, tulis sendirilah berapa yang kita nak.
percayalah kita akan berjaya jua akhirnya. perjalanan dah kita mulai dan jangan ada yang menyesal. ayuh ikut taipan. taipan dah sediakan landasan terindah untuk anda lalui. landasan terindah, tercepat dan terpantas nak bina pendapatan. percayalah. jangan ada ragu sedikit pun. percaya dan kita buat tindakan. kita pasti berjaya. pulau impian depan mata. alam semesta akan membantu kita berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable