Jom Follow

Isnin, 3 Oktober 2011

Ubah Rutin-Nak Kaya..


Sahabat blog.
Sahabat biz..


aku baru sampai rumah.
tapi cdm kartini belum balik lagi.
masih ada tugas.
mesti segera selesaikan.
uruskan dana untuk bakal niaga baru.
Insyaalah lepas dan setuju join biz.
x boleh terlalu mengharap,
kelak kecewa sakan kalau prospek x jadi join.

pagi2 dah keluar.
lambat keluar, tertidur pulak.
ada kemungkinan x keluarlah hari tu.
dah ubah rutin, kalau nak duit lebih.
kena ubah rutin, kalau nak terus bertahan dlm biz ini.
kena ubah rutin, kalau nak berterusan dapat income 4,5,6 angka sebulan.
kena ubah rutin, kalau nak berterusan ada appt setiap hari.
kena ubah rutin, kalau mahu group terus membesar dan memukau group2 lain. 
hi!hi!hi!
angin, air dan bukit....

Anak ke 5, pasangan mir sham dan cdm zana.

Ziarah anak...

pagi2.
jam 9 pagi.
ziarah cdm zana, di alam damai.
baru bersalin, anak ke5. lelaki lagi.
dok bertarok2, anak dah besar baru gi tengok.
Zam-zam arabic food. dah lama nak gi, tapi x berkesempatan. hari ini, syukur sempat ke sana, sebelum mulakan misi biz tadi.

dari situ kami ke shah alam.
seksyen 9. melantak dulu. makan nasi arab kat restoran zam-zam.
kena nasi mendy lamb serta kebab.
buleh tahan. sedap juga.
murah kalau nak dibandingkan dgn restoran arab yg aku pernah gi.
Koleksi terbaru. Dah habis. baca sambil menunggu..

lepas situ ke subang parade.
jumpa rakan niaga. cari stranger. share peluang.
sampai kat situ jam 12.15 tengahari.
cdm kartini dgn misinya.
aku cari buku dulu di MPH.
lepas tu, cari kerusi.
duduk2 sambil menimba ilmu dari buku terbaru milik aku.
kalau x apa nak buat.
sempat habiskan juga sebuah buku yg sederhana tebal.

aku balik dulu.
cdm kartini nak uruskan dana. 
gi ke rhb easy dulu di mydin usj.
jadi aku ke rumah.
rehat2. update blog. 
seronok jg berlayar blog2 rakan niaga.
dpt smgat utk terus berniaga.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger