Jom Follow

Ahad, 23 Oktober 2011

Raudah Di Hatiku. Boooooooom


Semalam aku menyempatkan diri. Menyibukkan diri. Hadirkan diri di 'Raudah Di Hatiku', anjuran TV 9, yang diadakan diperkarangan Masjid Al-falah USJ 9. Aku x tahu pun ada acara tersebut. Gi stokis, banyaknya keta. nak parking pun susah. 2,3 kali pusing masih x jumpa tapak kosong. Rupa2nya kat masjid ada acara. aku apa lagi, dgn pantas ke sana. Nak tahu apa kisahnya. Mana tahu, ada ilmu atau maklumat yang akan aku perolehi dengan hadirkan diri. Cdm Kartini BerWab, aku ke Raudah Di Hatiku.

Gerai2 pameran. Seronok lihat pelbagai barangan yang dijual. Jauh dan dekat peniaga datang. Dari Perlis pun ada semalam. Bangganya hatiku lihat, orang seagama dengan aku berniaga. 9/10 punca rezeki adalah dari perniagaan. Nampak biasa2, tapi income lumayan masuk. X terikat dengan bos. Kerja pun santai2 sahaja. X perlu pakaian khusus. Lebih bebas. Lagi pulak, boleh bantu orang lain cari rezeki.

 
Acara yg berlangsung sepanjang 2 hari ' Raudah Di Hatiku'.

TV 9, semakin dekat di hatiku. Semakin canggih pengisiannya. Bawa penonton semakin dekat pada Penciptanya.

Pertandingan Azan.
Upin&Ipin pun ada. Ramai yg serbu. x boleh masuk rapat. hanya dari kejauhan saja dapat aku pukul gambar.

Salah satu penaja utama. Lembaga Zakat Selangor. Masa aku singgah kat sini, sedang berlangsungnya kuiz...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger