Jom Follow

Rabu, 12 Oktober 2011

bigbadwolfbooks.

Sahabat Blog.
Sahabat Biz.
Sahabat book.

peminat buku. 
ulat buku.
pencinta buku.
pembaca tegar.
pengumpul buku.
mai!mai!mai!
buku murah. harga runtuh. harga paling rendah.
harga paras paling rendah yang aku pernah jumpa.
buku2nya berkualiti. boleh jadi gile.
mana satu nak mula.
beribu-ribu buku. 
pilih!pilih!pilih!
nak cari buku apa.
insyaalah kat sini ada.
ingat!
sila bawa troli sendiri. bawa beg akademi fantasia.
senang nak isi buku. senang nak bawa buku.
tak larat nak bawa buku2.
ke sini, pasti beli buku. bukan 1 malah berpuluh2.

datang mesti lama. sekejap pulak, tak habis pusing.
aku kesana sekejap sahaja. dah tak larat nak bawa.
kalau lama aku x tahu, berapa byk buku yang aku beli.
pilih tadi pun gitu-gitu.
semua nak beli.
semua nak miliki.
semua suka. 
semua minat.

novel. sukan.
biografi. perang.
sejarah. artis.
motivasi..
x payah cite.
terlalu byk.
ingat.
16/10/2011 berakhirnya jualan murah ini.
kat bawah ini aku kongsikan dgn anda semua.
gambar pun ambil dgn cepat je.
x pilih2. terus snap. x cantik,x apa.
janji boleh nampak...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger