Jom Follow

Rabu, 26 Oktober 2011

Sungai Klah..BOOOOOOOOOOOm

Hari bersama anak...
Citenya sat lg.
kelih gambar je dulu...
nak cpt. kelas dah nak mula...
Baru boleh mula cite. 
dah ceria kembali.
dah enjoy kembali.
setelah rehat semalam.

Menuju Utara, singgah dulu kat Sungai Klah Hot Springs.
bagi peluang pada anak2 untuk mandi manda dulu.
santai dgn anaklah katakan. 
"asyik meeting, meeeting, meeting".
komplen mereka.
selalu dengar org cakap.
selalu tengok kat paper.
semalam, kami beri masa utk ke sana.

wow! cantik. menarik. tertarik.
seronok mandi. seronok main air.
org ramai, tapi puas hati.
tiketnya murah.
org dewasa, RM10. Kanak, RM8.
terjangkau harganya. gi ramai pun tak rebeh poket.

tak straight sgt.
boleh bawa makan. siap bawa periuk nasi.
makanan yg dijual kat dalam pun murah.
sesuai sgt kalau nak gi ke sana.
hanya mandi, x ada permainan canggih lain.
tapi cukup2 seronok/enjoy.
budak kecik pun boleh main sama.


Keluar ikut tol Sungkai lebih mudah. belok kiri gi depan sikit belok kiri lagi. jalan terus ikut papan tanda. 15 minit bisa sampai. nak tidur pun boleh. ada hotel...
Ramainya org hari cuti umum.


best dpt mandi bersama anak2.



Laksa pun sodap.






dah penat. dah cukup.

Ketika anak2 ralit mandi.
aku dan cdm pun ke kawasan air panas.
sedikit tersorok, disebalik semak.
teduh dgn pokok2.
inilah tarikan utama.
Rebus Telur, aktiviti tarikan ramai.
Telur dijual kat sini. Siap kicap jual. Kalau nak sedap, bawa kicap dari rumah. Bawa kicap manis. Lagi kaw. kat sini kicap masin!
Masa masak pun ada. senang. x payah dok tertanya2. masak ke belum.
Panas tu..

Kelihatan mereka sdg rebus telur.

Inilah hasilnya..masak. cantik.
EEEH! Rendam kaki pulak. x tahan panas. 1 saat dah x tahan.

Ramainya! Nak jual kaki ke tu?
Cdm bersama telur rebus..


Ini pulak kawasan terapi. juga dgn air panas.

Nampak tu. laman jalan kaki refleksologi. dilalukan air panas. ini boleh tahan sikit. tapi x leh lama juga. panas!!!

Jalan la. apa tunggu lagi.

Cantik!

Kelaparan setelah 2 jam mandi. maggi ada jual.sat dok ggopa.

Nasib baik bawa nasi lemak.

Ini kat lain tau. 'Selera Sri Tambang, mee udang'
Apa2 pun program santai bersama anak2 di sg klah amat menarik.
anak2 pun seronok, enjoy, happy. 
bila nak dtg lagi?
lagi moleh gi musim durian, byk kebun di sekitarnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable